
LELO nominerad i Nordic PR Awards
Redan 2021 inledde LELO ett samarbete med Agency och sedan dess har vi tillsammans genomfört många framgångsrika kommunikationsaktiviteter, events, seedings och samarbeten.
Redan 2021 inledde LELO ett samarbete med Agency och sedan dess har vi tillsammans genomfört många framgångsrika kommunikationsaktiviteter, events, seedings och samarbeten.
Aldrig har det varit mer tillgängligt för varumärken att pumpa ut innehåll från alla håll och kanter. Desto svårare är det att faktiskt pricka rätt. Att med hög fingerfärdighet och kvickfotat guerilla-tänk skapa snackisar som får eget liv på sociala plattformar, och i kafferum. Aktiviteter som kan placera varumärket i strålkastarljuset och faktiskt få effekt i kronor och ören.
Med sommaren bakom oss och hösten runt hörnet är vi glada att välkomna två nya kollegor, Johan och Julia – två färska tillskott till PR-scenen. Här får vi en liten inblick i deras första steg in i denna bransch
För femte året i rad tar Mediekompaniet fram Rättvisaren tillsammans med Kantar Sifo. Årets rapport visar vilka som får ta plats i media samt vilka som faller utanför.
Det kinesiska teknikföretaget OnePlus har valt Agency som ny samarbetspartner. Uppdraget handlar om att öka synligheten på den svenska marknaden genom PR och kommunikation.
För sjätte året i rad lanserar SBC Sveriges Bostadsrättsrapport. Rapporten ger en unik inblick i vad svenska bostadsrättshavare tycker och tänker kring allt som har med bostadsrättsföreningen att göra.